Skola

Godmorgon söta läsare, vaknade tidigt idag igen!

Jag ska bara skriva ett kort inlägg eftersom att jag måste hinna äta och så.
En sak jag inte berättade igår var att jag hade stukat foten på gympan!AJ! plus att jag skar mig på något konstigt sätt:S.
Förvirrad, men jaja idag skulle jag ha ridning men den var inställd p.g.a gruppen före oss ska ha uteritt i 2 timmar så dem tar våran timme :( fast vi hade uteritt förra gången och då tog vi deras timme hehe ^^
Så idag har jag abslut inget att göra! bara sitta hemma och tråka! äsch juste! Det var 2 par tjejer som undrade om jag kunde fixa deras blogg design :D såklart sa jag ja! Hästbloggar båda två så det ska bli intressant!

Men då så måste fixa mig nu, See ya Lövers!♥

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: vad roligt att du är med och tävlar om den söta blusen :) du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

2011-09-27 @ 07:26:53
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback