Lizziie Och Vidde!

Hejhej^^

Ledsen för noll uppdatering men jag var med Lizziie oc Vidar från min skola:)
Vi gcik på stan men det var nog lite synd för Vidar eftersom vi gick in i Tjejaffärer hela tiden och han  fick följa med ^^ hehe

Men sen gick han hem, jag och Lizziie stannade kvar en liten stund och jag frågade vad hon önskade sig:D Min Älsking fyller år snart!

Plus att vi köpte Powerking hehe*fnissar* Jag köpte två, Jag drack en och sparade en till imorn, till skolan eftersom jag alltid är så trött på morgonen!



Kommentarer
Postat av: Lizziie

mohahahahaahhahahahaha

Postat av: Lizziie

Fixa designen till min nya blogg!!!!!!!

Postat av: sonja

VAD LNSKAR HON SIG????????????????????????+

2011-09-07 @ 20:44:25
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback