Tänk er för innan ni mobbar folk!:(

Hej

Jag vill visa ett par videos om mobbling och vad det kan orsaka, jag började ärligt taltat gråta när jag kollade på dem här personerna när dem berättar om att dem blir mobbade och inte accepterade för vilka dem är.

Snälla ni tänk er för innan ni säger nåt, ni kanske inte ser det men man blir djupt sårad och ledsen!

Snälla bara kolla!










Snälla jag ber er, tänk er för innan ni säger nåt. Folk blir sårade och självmordsbenägna. Om ni mobbar nån är det bäst att sluta, ni vill väl inte vara i delaktiga i ett självmord? Förlåt att jag skriver så men det är sant. Sluta Mobbas, Snälla?

Kommentarer
Postat av: LizziieKkung

bla df dom flesta ja känner går bort..

2011-10-05 @ 17:51:07
URL: http://bieberinmylife.blogg.se/
Postat av: MangAnime

Håller verkligen med dig till 110%!

2011-10-05 @ 22:43:51
URL: http://manganimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback