Varför kan inte den här rubriken bli rolig?



Step it up step it up dasi sijagiya


Heeii♥

Lyssnar på Kara samtidigt som jag gör tråkiga mattetal!
Idag hände ju samma jädrans sak som igår, att jag vaknar kl 10. Jag tänkte gå men sen kom jag på att vi skulle Till stadium arena idag så jag stannade hemma eftetsom att jag har typ en spricka i hälen(tror jag)
Och som ni ser blev det en tråkig rubrik eftersom att jag känner mig sååå tråkig!
Jag saknar Lizziie! Jag saknar Jenniie! Jag saknar Sonja! Jag saknar Anja!

Aaaaaaah!Damp jävla damp-alarm som aldrig väcker mig i tid!
oj ledsen, jag borde ine ta ut det här på bloggen..

Vi ses när jag är på bättre humör

puss bye bye

Kommentarer
Postat av: sonja

Ses på måndag...:( Men jag redigerar bilder på DIIIG :D

2011-11-10 @ 15:38:23
URL: http://zlokka.blogg.se/
Postat av: Amandasrader

Tack tjejen!

2011-11-10 @ 18:40:03
URL: http://amandasrader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback