Inspirationskollage.

Hej sötisar!


Esme är i Stockholm och bad mig blogga. Den här helgen ska bli riktigt rolig!
Jag tänkte visa er ett insperations kollage, som ni kanske redan har märkt så är jag lite udda av mig i stilen.
Dom flesta bilder kommer från weheartit!
Här är en beskrivning för min insperation som jag fick:
Den första med maskrosen: Jag vill visa att man kan smutsa ner sig för en bild, det går ju att tvätta! Sen är det bara en underbar bild!

Bilden på mitt röda hår: Jag har redigerat den rejält, men den känns så fin. Speciellt med saken i håret! 

Bilden på min röda jacka och jag: Tycker om att jackan verkligen lyser, och ni, man behöver udda ut varje dag. Vissa dagar blir det bara som det blir!

Flickan med balongen: Så underbart att man kan stå vid vattnet med några balnonger och ändå se så otroligt vacker ut.

Den målade bilden, på tjejen med långt hår: Man ser liksom rädsla, men ändå vatten.

Dom roliga skorna: Jag vet, jag vet! Dom är alldelles för underbara för att vara sanna!

Tjejen med lila hår: Sånt hår vill jag ha! Så fint! Med vantarna och naglarna och allt!

Det målade ansiktet: Så fint. Det ser ut som att målningen gråter blod.

Tjejen med gitarr: För den som vill klä sig såhär, världens underbaraste bild!

hon som blåser på en fisk: Min favorit! Så underbara strumpbyxor!

Som avslutning. Så vill jag ge en bild på JB!
Tumblr_lkdz45m5xr1qfylhoo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback