Hemma från underbara spanien!

Hej sötisar!

Nu är jag tillbaka från min underbara resa!
Och allt var underbart!
Jag har gjort tre mini-flätor och en henna tatuering på ryggen eftersom den på armen gick bort;(
Jahopp men jag lovade ju bilder och här kommer dem!

Brorsan bad mig ta kort när vi åkte undervattensbåt
Min brorsa ser lite muppig ut här haha
dem underbara bergen i Tossa de Mar(Mar betyder hav på spanska)
Ett fint slott i Tossa de Mar!

Gamla marknaden i Tossa de Mar

så fint!

Lillebrorsan som springer fram och tillbaka på flyget
En förvånad jag!
Jag och Familjen!<333
Jag älskar det sköna varma vattnet i Spanien!
Jag som äter glass...men vad gör jag med läpparna?pressar ihop dem haha



Puss!♥


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: eller hur:)

2011-06-15 @ 09:20:44
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback