Boattrip!

heeeei!

Jag ska åka båt nästa helg bara så ni vet.. ifall jag inte bloggar så är jag nog döööd=D! Jag hatar att åka båt
Är liksom rädd att jag ska sjunka hatar den känslan menmen..

På måndag har Cristofer behandling igen på sjukhuset. Jag tror att han ska få cellgifter.. det är både bra och dåligt.

Bra för att den dödar cancercellerna, dåligt för att den inte bara dödar cancercellerna den dödar alla celler så hans immunförsvar kommer att vara dåligt.. inte bra.. det betyder att han lättare kommer bli sjuk och får MYCKET lättare blåmärken.

Ungefär så här det jag ut när jag tänker på vad som han hända honom..



Fotograf: Sonja

Kommentarer
Postat av: sonja

Hoppas det går bra..

2011-10-21 @ 21:39:17
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback