Mina naglar=D




Bilder på mina naglar, på den översta står det Kara på koreanska eftersom att det är en koreansk grupp :)
Och kara på den understa, men R och K blev lite missbildade... xD



Detta är vad jag använde mig av;)

''Diamond strength''  - från Kicks och kostar 95 kronor, de gör så att naglarna blir hårdare. Den använder man först av allt

''Trind baslack'' - (Den rosa/röda) Köpte jag på båten, kicks. den kommer från ett kit med 3 st nagellack och kostar 150.
Den ser röd ut men när man målar på den blir det genomskinligt. den använder jag efter diamond strenght

'' Trind White French''  - också köpt på båten tillsammans med baslacket. 

''Kiss Nail art paint'' - från kicks, jag har glömt priset men runt hundra kronor iallafall. Med en smal pensel, den köper man också i ett kit tillsammans med en blå och en lila.

Det var det;)

Börjar bli något av en nagelgalning xD

Kommentarer
Postat av: Lina S

Läckert :)

2011-12-01 @ 16:54:56
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback