Dikt om djur natur och...

Människor!

Japp nu hörde rätt jag har en läxa att skriva en dikt om människor, djur och naturen.... med andra ord; INTE KUL...hehe
plus ska jag skriva om en bok som jag har läst, så jag skrev om Så länge vi båda andas av Stephanie Meyer... eller Twilight; Breaking Dawn^^.


Jag kan inte skriva en dikt! Jag sitter och tänker men det bara går inte så jag försöker lite senare igen annars kommer nog mitt huvud att explodera av ansträngning! hehe^^
Jag har otroligt tråkigt så för Lizziies skull ska jag skriva novell:D

Kommentarer
Postat av: sonja

VAd ska du göra idag sötis? ^^

2011-09-05 @ 13:57:24
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback