Ridning:)

Heii!

Jag ska rida snart, kom typ hem för nån timma sen. Vi har projektvecka och temat är vatten nu så vi målade med vattenfärg i en park, hann inte ta kort på den ''fina'' målningen men jag tog en massa andra kort!:D

Jag träffade Lizziie på morgonen vid rececentrum och skulle ta buss 119 men den gick inte därifrån så vi åkte till stan men då rngde maja och sa att vi skulle gå till färgagården! så vi gick halva vägen dit, men resten av vägen kunde inte vi hitta! så dem fick ringa oss ett par gånger till..... men tillslut kom vi fram och då...

Gjorde vi barkbåtar!


Maja eller Mohoja som jag( och några andra) kallar henne!



Lizziie! hon blev sur för att hon fick bark på sig så hon flyttade på sig. ahhaha



hehe ni får mer bilder sen men snart ska jag gå och rida!yees! så jag ska byta från mina tajta byxor(jeans) mot ett annat par tajta byxor!
Men jag bloggar mer efter ridningen och kanske snart igen:)

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback