Natti Natti <3

som du beter dig nu, vem har du blivit?
inte den killen som jag delade mitt liv med
men skit samma, han är borta föralltid
ingenting att minnas, bara att tiden var fantastisk
jag saknar dig som fan men jag vet att det är slutet
försöker att se framåt med lever i nuet
jag trodde du var äkta men vafan får man tillbaks,
ett stort jävla svek och din kärlek blev till hat
trött på alla myter, sagor om lyckan
finns det någon gud så varihelvete är han
1 månader av livet har passerat med dig
du vet, du var den enda som någonsin har älskat mig
jag försöker att glömma men det går inte så bra
men fuck allting som hände, det var ingenting o ha 
nu hatar jag kärlek o jag ska aldrig falla dit
för jag älskar dig på riktigt o du var mitt allt, mitt liv

allt vi hade det är borta, måste vandra iväg,
fan smärtan är oendlig jag kan inte stanna här
allt vi hade det är borta, måste vandra iväg,
fan smärtan är oendlig jag kan inte stanna här

nu kan ajg sluta hoppas, han var allt men det förändrades

han högg mig rakt i hjärtat, ingen fattar hur det kändes
jag skiter i allt du är, jag skiter i vem du är nu
100 vackra ord, men allting dog ut
minns du våra stunder när vi bara låg o prata
stunderna vi snacka telefon och bara sakna
snälla kom tillbaka, jag gör vad som helst
jag älskar dig på riktigt och jag lovar det känns
men utan dig i livet, vart kommer jag att hamna? 
men om du itne bryr dig ska jag fan göra desamma
allt vi va var skit, jag kände dig aldrig
du är en falsk person men jag älskar dig föralltid
du var en sån, som aldrig glömmde vem jag var
du såg mitt innersta, nu finns jag fan inte kvar
du slet ut mitt hjärta, grävde ner det i ett hav
men om man lyssnar noga kan man höra mina hjärtslag

allt vi hade det är borta, måste vandra iväg,
fan smärtan är oendlig jag kan inte stanna här
allt vi hade det är borta, måste vandra iväg,
fan smärtan är oendlig jag kan inte stanna här

Godnatt Löverz

ska sova nu och vakna tidigt imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback