FÖÖÖRLÅT!

MEN GUD, JAG HAR SKULDSKÄNSLOR FÖR ATT JAG INTE BLOGGADE IDAG!

men jag har en ursäkt, jag var på min ridning... sitter nämligen nyduschad och ska äta mjölk med flingor.

plus att jag lyssnar på sofijah!
Jag fick Norbert idag som var jätteduktig.

ska måla om naglar.. det blir nog rosa eftersom att det är rosa månad nu! =D

Denna och förra veckans naglar:)


Vänster



höger

niiice va;)

imorn ska jag var vara sonjas modell tillsammans med Lizziie! superkul!

hehe så det blir inte mycket bloggande så:/ men jaja
jag kan spamma er efter iställer hehe

See ya Löverz

Kommentarer
Postat av: LizziieKkung

du gjorde inga länkar på oss :((

2011-10-18 @ 22:15:56
URL: http://bieberinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback