Tråkigt!

Nämn något som gjorde dig glad igår: - Jag dansade för hela Hörsalen!
Vad gjorde du kl 08 imorse: - Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: - Kollade på tv
Det sista du sa högt: -Nej jag tappade aptipten(stavning?)
Det senaste någon sa till dig: - Är du hungrig?
Vad har du druckit idag: - hmmm....te tror jag
Vad var det senaste du åt: - smörgåsar
Vad var det senaste du köpte: - Ett linna, leggins, två strumpbyxor och en svart kjol
Vad är det för färg på din ytterdörr: - Brun
Vad är det för väder hos dig nu: - Sol
Godaste glassmaken: - jordgubb
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - lite
Sover du tungt: - nepp jag vaknar så fort nån tar ett steg
Drömmer du mardrömmar: - ibland
Trivs du med ditt jobb: - jag går fortfarande i skolan!
Favoritklädsel: maglinne, shorts och Converse!
Favoritlåt just nu: - Rihanna - russian roulette
Vad ser du om du tittar till höger: - en soffa
Vad gör dig glad just nu: - Musiken
Vad ska du göra härnäst: - blogga
Höger eller vänsterhänt: - höger
Humör just nu: - irriterad
Favoritgodis: - surt!
Kläder just nu: - leggins, långtröja och strumpor
Sommarplaner: - Barecelona!
Hur många kuddar sover du med: - tre
Spelar du något instrument: - pinao, gittar och fjölt
Morgon eller nattmänniska: nattmäniska
Vad är viktigast för dig: - mina vänner och familj
Är du kittlig: - nopp
Snarkar du: - aldrig
Stjärntecken: - lejon 
Äckligaste insekten: - stora spindlar
Längtar du mest efter just nu: - en kram

Kommentarer
Postat av: sonja

Vill ge dig en försenad kram :)

2011-09-03 @ 17:51:48
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback