Om mig!

Hur bor du:Venne
Brukar du komma i tid till skolan:Jadå
Hur lång är du:1,62
Kan du laga mat:jaa
Vad jobbar du med/pluggar du:Jag går fortfarande i skolan!
Vad har du på dig just nu:rosa tights ett vit linne och en adiddas tröja
Har du någon fobi:Klaustrofobi
Hade du en bra kväll igår: Jaa
Vilket är ditt senaste inköp:Maglinne som jag köpte nyss
Din favoritdryck på morgonen:Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån:Mamma...haha
Har du sovit i din egen säng inatt:jaaa...
Vad hade du sönder senast:jag kommer inte ihåg
Vem snackade du med senast:Min brorsa
Varm favoritdricka:te
Favoritdricka när du är riktigt törstig:vatten elr Loka elr Redbull
Alkoholhaltig favoritdricka:ingen
När gjorde du senast något riktigt dumt:Jag...jag...jag vet inte
Saknar du någon just nu:Jaaa
Vad ska man göra för att få dig irriterad:Skrika och vara jobbig eller klänga
Någon jag stör mig på:Nån som jag inte nämner men annars Arvid(en jobbig kille i min klass)
Intressen:rida,sjunga,dansa och blogga såklart!
senaste person du kramade:Min Lizziie!
Senaste person du ringde:Min mamma
Senaste person som ringde dig:...Pappa
Vad drack du senast:Hmmm....vatten
Vill du ha barn:ja men det är lååååångt kvar
Längtar du till din nästa födelsedag:Jaaa såklart
Har rakat dina ben någon gång:eehh.?..nej
Är du sugen på något nu:jaaa....vatten!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:Drickr it kaffe
Använder du hudkräm:jaa
Attraheras du av män med skägg:neeeej
Micro-pop eller poppa själv:poppa själv
Brukar du baka:Jag älskar det!
Röstade du i det senaste valet:neeej jag är för ung
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:jaaa 
Vilken låt lyssnade du senast på:Rihanna - take a bow
Har någon annan sovit i din säng inatt:neeej
Vad tycker du är äckligt:kryp och döds människor
Har du pengar på mobilen:Jaaaaa men inte mycke

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback