Mums!

Hej sötisar!
Åt nyss mat(ris med små köttbitar)och sen efterrätt(en kladdkaka med grädde)och det var supergott!
haha men nu ska jag inte sukta er.
Visste ni att jag ska till Spanien om 3  DAGAR!
Jag längtar sååå mycket och orora er inte, jag ska ta kort på typ ALLT haha
jag har redan packat min lilla lila väska haha Jag absolut älskar att flyga men bara i början när man lyfter men när man flyger så längtar man tills man landar igen! Men det är inte det ända dåliga med flygplan .. Dem tänker inte på dem med Klaustrofobi! Så toaletterna är pyttesmå!gissa hur jobbigt det är;(
men nu ska jag checka igenom min väska och se om jag har glömt nåt


Puss och Kram sötisar!

Kommentarer
Postat av: lizziie

snyft snyft min emmie ska vara borta i enoenhalv vecka.. hur ska ja klara mej?!

2011-06-02 @ 19:10:02
URL: http://bieberinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback