Kommer jag sakna er?.....JA!

Hej mina änglar!
jag är väldigt ledsen...varför? Jag kom nyss på att jag ska ju till Spanien snart och när jag är tillbaks är det studiedag så jag kommer inte att kunna träffa mina vänner!
Jag kommer saknar alla!;(
Jag måste klara mig några månader utan dem!

jag är rädd 
du(ni) får fan inte försvinna 
precis som alla andra


En liten bit ur Everytime we touch av Sofijah
Jag blir tårögd...jaja jag kan inte sörja nu ni får ju inte bli ledsna ni med!
haha;)
Ha det bra gullungar!♥

Kommentarer
Postat av: lizziie

Men ja sörjer snyft min bästis ska va borta i en o en hav vecka! wää va ja kmr sakna dej!!

2011-06-04 @ 23:44:31
URL: http://bieberinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback