Stockholm!^^

Clouds-cute-dress-fashion-girl-favim.com-115568_large
Tumblr_llpikmobea1qe9pwxo1_500_large


Hej sötisar!

Som ni nog ha märkt blev det inget bloggande igår efetersom jag var i stockholm då;)!
Jag hälsade på släktingar och vi hade en liten picknik;) sen gick vi till Skansen :D
Då stannade vi där några timmar och jag fick super ont i mina ben!

Men då ringe pappa och sa att han var utanför(Skansen) så jag gick ut till honom med min lillebror så vi fick  vara med honom ett tag så vi gick till kungsträgården.
Men sen blev det dags att åka hem så han skjutsade oss till Station och väntade med mig och resten av familjen på tåget  och åkte hem sen när vi gick på tåget tup klockan 22:00 på nattten!
och kom fram klockan 00:20.
Vi åkte direkt hem och toge en snabbdush sen sov jag.
Jag blev otroligt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback