Packar och packar och packar!

Hello my sweethearts!

Jag fick nyss veta av mamma att vi flyttar om en vecka!
så jag har farit runt i huset och packat exakt ALLA mina saker!, det tog lång tid men.. nu är det klart :)
det blir kul med ett nytt hus och faktist skönt eftersom alla mina grannar har lite ''problem'' med mig eller hemma.


En av dem heter arthur och har gått i samma skola som mig, då tänker ni nog ''vad är det för fel med det?'', jo det är så att jag har alltid kallat honom för ärtan och så, så varjde gång jag går förbi honom kollar han på mig konstigt!

dem som bor över har 9 BARN och det är inge fel med det, bara de att.. dem är vakna till typ 4 på morgonen och springer! hur jobbigt som helst

dem som bor under.. ja det är inte så snällt att skriva det på bloggen nog, men dom har lite problem typ, plus att dem har 3 barn, mamma blev arg på dem för det och började gräla med dem så dom gillar inte oss så värst mycket nu..

det var den historien de. jaja dem minnena stannar här ;)


See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback