Last Monday Night!

Hellu!♥

Har nyss kommit ut ur dushen efter att ha varit med min Cutie Lizziie!
först gick vi på stan sen helt plötsligt blev hon hungrig så vi kom hem till mig och nåt  sen satt vi i min soffa och kollade på tv;)
Sedan gick vi och hämtade mitt piano(öppnade dörren till dem som skulle bära den) i min förra lägenhet, sen gick vi på stan igen och efter det hem till Lizziie men efter ett tag var jag tvungen att gå hem:) där fick ni en förklaring för att jag inte bloggade idag.
Svar: Jag hade kull!

natti natti my Lövers!♥

Kommentarer
Postat av: sonja

Esme... Kan du göra en grej åt mig?

Kan du skriva i kommentarerna såhär?

Läs detta innan du kommenterar:

Kommentera nåt snällt, dumma kommentarer godkänns inte!

Jag gör inte bloglovinbyten, men du får gärna följa min blogg ändå!

Du får INTE kopiera mina bilder utan mitt tillstånd! Fråga först! ;)

Men jag älskar kommentarer, så det är bara att kommentera på!

Puss ♥

2011-08-23 @ 16:58:52
URL: http://zlokka.blogg.se/
Postat av: sonja

haha, jag såg att du hade lagt det i kategorin ointressanta grejer :D

TACK MIN ÄLSKaDE DU!

2011-08-23 @ 20:07:33
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback