Konvent;)

Hahah jag kom ny på att jag skulle berätta om konventet i Linköping så here it goes

Man får liksom klä ut sig till massa saker såsom Lolita eller Nån person i en film som till ex. Jack sparow från pirates of the carbean, nåt som kommer upp i huvudet bara.

Alla möjliga saker finns där att köpa eller att göra som.. att ställa upp i en tävling om vem som har den snyggaste dräkten.


Och jag ska klä ut mig till Lolita! Mamma har redan lovat att köpa en lolita klänning till mig!


här har vi ett exempel på en Lolita;)

Vi ska övernatta där i ett tält i tre dagar. Jag får lägga mig runt kl.01:00 och min brorsa kl.06:00.
kul va?


Där fick ni en förklaring;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback