Tio saker ni inte visste om mig!





1. Jag har absolut gehör när det gäller piano. vilket betyder att jag behöver bara lyssna när någon annan spelar sedan spela samma sak:D

2.Jag har bara gillat Justin Bieber i 1 år;)

3.när jag är med en kompis och ine kommer på nåt att prata om börjar jag svamla om exakt vad som helst bara det ine blir en tystnad!

4.Jag dansar Balett;)

5.Jag har 5 syskon

6.När jag pratar med nån som pratar typ Skånska börjar jag själv prata med samma dialekt i cirka en vecka!haha

7.Jag är rädd för att åka båt i skräck att sjunka!

8.mina ögon är hur stora som helst! de flesta brukar påpeka det!

9.I min skola måste vi spela flöjt.. inte så kul som det låter!

10. Varje gång jag börjar i en skola så blir jag alltid så blyg och är knäpptyst men när jag känner alla så blir jag hur pratglad som helst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vågar du klicka här?^^
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Vad har du på Hjärtat då vännen?:

Trackback